Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

Η ζωή χαρίζεται, ο βίος κερδίζεται

Η καλή και άγνωστή μου φίλη Composition Doll με ένα σχόλιό της μου προσφέρει την ευκαιρία να γνωριστώ μαζί της αλλά και μαζί σας καλύτερα.
Θέμα της, η ζωή και ο βίος του ανθρώπου, του κάθε ανθρώπου. Ως βίο εννοούμε το πως πορεύεται κανείς.
Οφείλω κατ' αρχήν να δηλώσω πως συμφωνώ με την άγνωστή μου φίλη, συμφωνώ στο πνεύμα αλλά και στο γράμμα του σχολίου της. Επιθυμώ όμως να διασαφηνίσω κάποιες λεπτομέρειες. Ομολογώ επίσης, πως με απασχολούν πολύ οι λεπτομέρειες, γενικώς.

Περί Ζωής λοιπόν αλλά και βίου.
Η εδώ ζωή δεν υπάρχει χωρίς την μετά. Είναι δε μια διαρκής μνήμη. Ταυτίζω την ζωή με την μνήμη. Την δική μου, αλλά και των άλλων για μένα, ή καλύτερα με μένα.
Η ζωή οφείλει να έχει νόημα! Νόημα αντλεί από το παρόν αλλά και από το μέλλον.
Επίσης η ζωή οφείλει να έχει ελευθερία. Ελευθερία εννοώ πνευματική. Τούτου δοθέντος, ναι συμφωνώ πως δεν μπορώ να τα έχω καλά με όλους! Πολύ φοβάμαι πως μπορώ να τα έχω καλά με λίγους. Νοιώθω όμως πως θέλω να μπορέσω να τα έχω καλά με όλους. Κι αυτό γιατί η ζωή είναι μια πορεία. Μία πορεία προς ... την κατανόηση, την ολοκλήρωση, την εκμηδένιση.
Ο βίος χτίζεται με τις επιλογές μας. Κερδίζεται όταν αποκτά η ζωή νόημα και τότε χαρίζεται ως μίμηση στους άλλους.
Ο βίος του καθενός μας διαγράφεται σιγά-σιγά στο πρόσωπό μας. Αυτό ως μικροί δημιουργοί πλάθουμε καθημερινά. Για την καθαρότητα και την πλαστικότητα του προσώπου μας παλεύουμε.
Αυτό εν τέλει θα παραδώσουμε στην μνήμη του μέλλοντος μας.

Με τούτο το post μού δίδεται η ευκαιρία να δηλώσω σε όλους την ταυτότητα μου.Να γνωριστώ μαζί σας με το δικό μου πρόσωπο, κάνοντας στην άκρη το προσωπείο του ανώνυμου μπλόγκερ. Σε επόμενο post θα μοιραστώ και τις ελπίδες μου.



7 σχόλια:

NinaC είπε...

Χαίρομαι που ένα σχόλιό μου σας έκανε να αποκαλθφθείτε!!! :)))

dimitris-r είπε...

Ωωω, με το καλημέρα, τί βλέπω εδώ; Και τρίτος κουμπάρος μου στα δίχτυα του Δικτύου.
Σε καλό να σας βγει εύχομαι αγαπητέ και να ξέρετε ότι το blogging χαρίζεται, ο blogger χτίζεται.
Ο χρόνος είναι όλος δικός σας και δικός μας για να χαρούμε την παρουσία σας εδώ.
Να ευχηθώ β-eον ανθόσπαρτον!

Λουΐζα Κορνάρου είπε...

Παρ' όλο που δεν μπορώ να συγκριθώ με την γκουρού του βλογινγκ, composition doll, θα τολμήσω μια συμβουλή που την πήρα και γω δανεική: φρόντισε να το ευχαριστηθείς.

Καλοτάξιδος!



(Προσπαθώ από χτες να κάνω σχόλιο με την νέα μου διεύθυνση

outbreak.wordpress.com

και δεν τα καταφέρνω. Παραθέτω την παλιά μέχρι να βρω το γκάζι-φρένο στην wordpress)

Κυρ Μανουήλ είπε...

Για τα καλωσορίσματα και τις ευχές Ευχαριστώ Θερμά!
Για τις συμβουλές επίσης!

Composition doll
Το κρίμα στο λαιμό σας αγαπητή μου!
Ευχαριστώ στ' αλήθεια για την ευκαιρία. Θα προσέξατε πως ήταν η πρώτη φορά που συμφώνησα μαζί σας.

Dimitris-r
Μ' εσάς σύντροφο στην μπλογκόσφαιρα, νοιώθω από την πρώτη στιγμή οικεία. Μόνο που μ' αρέσει να σας πειράζω. Ελπίζω να μου το συγχωρείτε πάντα.

Λουίζα κορνάρου
Για σας καλή μου, τι να πω. Από δω κάτω που βρίσκομαι, η θωριά σας με τρομάζει. Επιθυμώ όμως διακαώς την επικοινωνία. Ελπίζω και στην δικιά σας ανταπόκριση.

NinaC είπε...

"Θα προσέξατε πως ήταν η πρώτη φορά που συμφώνησα μαζί σας".

Αν το πρόσεξα, λέει!!!! Τo έγραψα και στο ημερολόγιό μου, για να υπάρχει ως γεγονός καταγεγραμμένο για τις επερχόμενες γενεές! Μην το παρακάνουμε με τις συμφωνίες, όμως! Να διαφωνούμε για να μην πλήτουμε!

:))))))))

Κυρ Μανουήλ είπε...

Η επανάληψη γεννά την πλήξη κι όχι η διαφωνία!
Έτσι για να μην πλήττετε.

Syd είπε...

Αν το Κυρ Μανουήλ αναφέρεται στον Πανσέληνο, θα ήθελα να σας χαρίσω το ομώνυμο ποίημά μου.