Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Ανασκαφή 16ης Οκτωβρίου

Στο χθεσινό μου post υποσχέθηκα να μοιραστώ μαζί σας και τις ελπίδες μου. Τις ελπίδες βεβαίως γι΄αυτό εδώ το blog.
Επί της ουσίας να καταγράψω τις σκέψεις, τις επιθυμίες αλλά και τις ανάγκες που το γέννησαν.

Δουλεύοντας κάποια χρόνια τώρα στα κείμενα έχω με την πρόοδο του χρόνου φορτωθεί κακές συνήθειες και εμμονές. Μου είναι δύσκολο λόγου χάριν να μιλώ σε φίλους για κείμενα, πολύ δε περισσότερο να τα κρίνω. Μου λείπει ακόμα αυτή η αμεριμνησία αλλά και η απόλαυση της ανάγνωσης ενός καλού κειμένου. Έχουν αντικατασταθεί με την εκδοτική μέριμνα και την σχολαστική αναζήτηση των λαθών και των προβλημάτων του κάθε κειμένου.
Παραμένει όμως εντός μου, η ανάγκη να ακούσω και να μοιραστώ με άλλους, όχι κατ' ανάγκη γνωστούς ή συνεργάτες. Να ακούσω και να μοιραστώ χωρίς την απόσταση που με χωρίζει από κάθε αναγνώστη.
Η σκέψη λοιπόν είναι ακριβώς αυτή. Μέσα από τούτον τον χώρο να μοιραστώ ιδέες κρίσεις και απόψεις, να ζω και να ακούω τις κρίσεις και τις ιδέες των άλλων.
Προσοχή, όμως αν και κουβαλώ την Ίνδικτο, μιας και παιδεύομαι με αυτήν νυχθημερόν, δεν είμαι η Ίνδικτος. Ούτε τούτο το blog είναι το site της Ινδίκτου.
Τούτο το τελευταίο το δηλώνω επιθυμώντας από την πρώτη στιγμή να ξεκαθαρίσω πως η ανάγκη που γεννά το blog, δεν είναι επαγγελματική, αλλά αντιθέτως προσωπική και εσωτερική. Πιστεύω πως είμαι καθαρός και σαφής.
Τις ανασκαφές θα τις συνεχίσω, άρα θα επανέλθω εν καιρώ.

15 σχόλια:

NinaC είπε...

Εδώ, στα βλογς, θα βρείτε γραφές που θα σας συνεπάρουν. Υπομονή και επιμονή να έχετε και θα τις ανακαλύψετε. Δεν είναι καθόλου λίγες οι φορές που έμεινα εκστατική διαβάζοντας κάποιο κομμάτι συν-blogger. Και αν καταφέρετε να τις διαβάσετε χωρίς το κριτικό μάτι του εκδότη, θα τις απολαύσετε, σας διαβεβαιώ. Αφήστε που ενδέχεται να ανακαλύψετε εδώ μέσα τον επόμενο συγγραφέα σας!!!!!

Κυρ Μανουήλ είπε...

Η αλήθεια είναι πως αυτά που λέτε αγαπητή μου τα έχω και γω διαπιστώσει.
Ελπίζω δε να καταφέρουμε να πάμε λιγάκι πιο βαθειά. Να αναζητήσουμε το μεδούλι και να το γευτούμε.

alzap είπε...

Καλορίζικος!
Αλλά ξεκόλλα απο τα επεξηγηματικά για το πως και γιατί.
Ετσι κι αλλιώς στο τέλος θα απολογηθείς.
:-)

Κυρ Μανουήλ είπε...

Alzap
Η συγκίνηση δεν μου επιτρέπει να εκφραστώ.
Αρκούμε στην επισήμανση πως για σας απολογούμε και στην αρχή!
Πάντα δε με αγάπη!

NinaC είπε...

Συμφωνήσαμε ΞΑΝΑ!!! Ανησυχώ για την υγεία σας. Ή τη δική μου.

:P

Κυρ Μανουήλ είπε...

Η δική μου είναι μια χαρά.
Η δική σας ακόμα καλύτερα, οπότε εστιάστε στο μεδούλι, παρακαλώ!

Unknown είπε...

ΔΟΚΙΜΗ

alef είπε...

Μπράβο σας που τολμήσατε! Ετσι φοβόμασταν (αν όχι όλοι, τουλάχιστον εγώ στη αρχή) το... ρεζίλι! Αλλά έκανα φίλους καλούς (κεραυνοβόλα φιλία κι η Doll), Θα γίνω... νονά (ερωτεύτηκα βαφτιστήρι), ξεθάρρεψα... σας ανακάλυψα απόψε τυχαία στο μπλογκ του Librofilo, στα κανονικά μας βεβαίως και έχουμε συνεργαστεί και συνεργαζόμαστε χρόνια. Δεν το κρύβω ποια είμαι (το έχω έχω πει και στην Εκθεση Βιβλίου) αλλά μ' αρέσει το άλεφ και δεν μ' αρέσει πια να υπογράφω σαν οτιδήποτε άλλο... Το μπλογκ σας υπήρξε μια πολύ όμορφη έκπληξη, τα υπόλοιπα με... ενικό αύριο στο τηλέφωνο! Υπέροχα είναι! Ολα! Και μαγικά! Κι αυτό για τις πολλαπλές αναγνώσεις του ενός βιβλίου, μέγα πείραμα, ήδη το κάνουμε, αλλά κι αυτό αύριο! Ενα βιβλίο, όσοι κι οι αναγνώστες, πολλά βιβλία! Η εφαρμογή του ήδη αποκάλυψη! Αφήστε που έχω να σας αναθέσω... δουλειά σε άλλο στυλ για την ίδια... στήλη! Ως μπλόγκερ και όχι ως εκδότης αυτή τη φορά!

alef είπε...

Ε είμαι πιο... ήσυχη τώρα (και πιο έντιμη) ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΓΟΡΙ! Καλημέρα και έτσι! (ΤΟ άλεφ, γένους ουδετέρου, σαν τ' αγγελάκια?)

Κυρ Μανουήλ είπε...

alef

Καλημέρα και σε σας.
Μα δεν είναι και τόσο κακό να είσαι αγοράκι. Προτιμότερο βέβαια το αγγελάκι, άνευ γένους όντως, αλλά και χωρίς πάθη! Το προτιμάτε στ' αλήθεια;
Χαίρομαι πάρα πολύ που σας συναντώ κι εδώ! Θα κάνουμε καλή παρέα, είμαι σίγουρος.
Είμαι όμως ακόμα αδαής και δεν βρίσκω που μπορώ να συμμετάσχω σε ότι μου ζητήσατε. Ίσως δεν κατάλαβα καλά, είμαι και αγοράκι βλέπετε, γι΄αυτό σας παρακαλώ βοηθήστε με!

alef είπε...

Τα κοριτσάκια ή μάλλον τα αγγελάκια- κοριτσάκια γι' αυτό είναι, για να βοηθούν, να μην ανησυχείτε για τίποτα λοιπόν! Οση βοήθεια θέλετε (αν και μάλλον δεν χρειάζεστε βοήθεια καμιά, τα καταφέρατε ήδη εξαιρετικά) (αχ αυτό το "χωρίς πάθη" είναι μεγάλη κουβέντα! Και ύψιστη επιδίωξη αλλά... δεν με βοηθά η ιδιοσυγκρασία!) Πολύ την χάρηκα την συγκυρία, να είστε καλά, φτιάξατε τη μέρα μου!
ΥΓ. Οσο για τον "Ηλίθιο" ούτε που ξέρω πόσες φορές τον έχω διαβάσει! Λόγω... συγγένειας επιμένει η... μαμά μου!

Κ.Κ.Μοίρης είπε...

οκ , αφού βεβαιώθηκα πως δεν είστε η Στάζι των εκδοτών αποφάσισα να βάλω ένα χέρι στην ανασκαφή παρατηρώντας από απόσταση

κάντε μας μόνο τη χάρη - κι ας με συγχωρέσει η ομοιοπαθής CD-να μην ανακαλύψετε κανέναν επόμενο συγγραφέα από δω μέσα

μην κάνετε όπως τα Τζαπόνια...κρατήστε το ταξίδι μέσα στο μυαλό σας κι αφήστε τις φωτογραφίες για τους αγχωμένους, εδώ είστε οδοιπόρος κι όχι travel agent

Κυρ Μανουήλ είπε...

κ.κ.μοίρης

Ευχαριστώ για την εξ΄αποστάσεως συνοδοιπορεία, την εκτιμώ, το ίδιο και τις συμβουλές σας.
Για τις προθέσεις μου ήμουν πιστεύω σαφής,η ανασκαφή δεν αφορά ξένα οικόπεδα.

Κ.Κ.Μοίρης είπε...

συμβουλές ;
προς Θεού...απόσπασμα από το Εγχειρίδιο του Καλού Βλόγερ ήταν

κι όσο για τις ανασκαφές σε ξένα οικόπεδα, ευπρόσδεκτος είστε

σάμπως είδαν προκοπή από τις ενδοσκοπήσεις ;

Κυρ Μανουήλ είπε...

Αυτό το Εγχειρίδιο μου διαφεύγει ακόμα και ομολογώ πως τα βήματά μου στο πληκτρολόγιο δεν είναι σίγουρα.
Γι αυτό ελπίζω και στην κατανόησή σας.